Announcement

Collapse
No announcement yet.

FStormRender for 3ds Max v1.1.3b (updated 02/02/2017)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FStormRender for 3ds Max v1.1.3b (updated 02/02/2017)

    Changes:
    multi-region render
    improved shadow catcher (matte)
    reduced shadow termination effect with bump
    Bug fixes:
    incorrect environment rendering behind opacity objects with direct lighting option,
    no bump mapping for rounded edges materials.


    This build requires 3ds Max version 2014 - 2017, GPU with CUDA support and compute model 2.0 or higher. https://developer.nvidia.com/cuda-gpus

    https://fstormrender.com/download/

    Please let us know if you have any issues with this version.

  • #2
    the examples you posted about shadows are awesome!

    thank you for the effort and the result!

    also multi region is cool..well...cool release!

    Comment


    • #3
      Andrey, Windows firewall tells me that there in zip file is troyan Spursint.F!cl( Андрей, что-то винда жалуется на zip файл - говорит что там троян Spursint.F!cl(

      Comment


      • #4
        Originally posted by aslanygh View Post
        Andrey, Windows firewall tells me that there in zip file is troyan Spursint.F!cl( Андрей, что-то винда жалуется на zip файл - говорит что там троян Spursint.F!cl(

        Each version of FstormRender has been checked with different antiviruses before releasing. No viruses had been found.
        For some reasons, Windows Defender and Microsoft Essential security give false alarms.

        Все версии рендера проверяются перед релизом с помощью разных антивирусов. Вирусов нет. Эти два антивируса дают ложные тревоги. Надо внести исключения.

        Comment


        • #5
          Thank you for answering/Спасибо за ответ. До этого, каждый релиз нормально все было.

          Comment

          Working...
          X